Ida

Anonym om Ida:

Varför kan inte du höra av dig.? Utan alla ska höra av sig till dig. Svara på det!!

Svar: Okej anonym. Jag ska väl svara på det även fast jag alldeles nyss har skrivit det.
Men först så vill jag veta att du fattar att jag inte tänker svara på anonyma kommentarer hela tiden.
Våga stå för vad du tycker och tänker så kanske jag kan förklara till dig istället för att tråka ut alla på bloggen eftersom jag måste svara såhär nu. Löjligt fortfarande.

Jag kan höra av mig. Men jag vill inte. Inte just nu.
Jag mår skit. Rent ut sagt. Jag tänker inte gå in på varför. För det har inte du med att göra.
Men just nu så är det enda jag behöver, mina vänner. Därför vill jag att dom hör av sig till mig.
Frågar hur jag mår. Bryr sig. Nu känner jag att ingen gör det. Jag bryr mig inte vad du tycker om att jag kan höra av mig också för jag orkar inte. Jag behöver mina vänner mer än någonsin nu. Men om du inte fattar det så kanske du inte ska störa mig eller våran blogg heller. Jag hör av mig när jag känner att jag klarar av det. Men det är inte nu och det är inte än på ett tag. Nu känns det som jag får klara av det här ensam och det har jag gjort såhär långt så jag kan nog klara det på egen hand. Tack för att du tog dig tiden att gå in på våran blogg, skriva en idiotisk kommentar och skicka iväg den. Puss på dig.


Sista inlägget för idag.

Kommentarer
Postat av: Linnea <3

Allt bra?

2011-08-14 @ 13:22:00
URL: http://labo.blogg.se/
Postat av: Fanny B

man ska inte behöva be sina vänner om att höra av sig och fråga hur det är!

2011-08-14 @ 15:43:05
Postat av: Anonym

Nej just det.

2011-08-14 @ 18:08:56
Postat av: fanny

Det ska dom väl fan fatta själva. Så du din fega anonyma jävel ska inte lägga dig i. Du vet inte hur idas problem ser ut så du ska inte yttra dig! Va inte så feg och stå för vem du är om du har något nyttigt att komma med. Kyss min feta röv och låt ida vara om hon mår dåligt. Hon behöver inte mer tyngd på sina axlar. Jag hoppas du ser min kommentar!

2011-08-15 @ 01:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0