Frida


Mikaela :-) om Frida:
Vart har du köpt shortsten nu igen? jag är galet kär i dom! :D hihi ♥
Svar:
Tyvärr så är det min systers shorts så hon har köpt dom av en kompis till henne och hennes mamma äger hen skinn affär så dom kommer därifrån! Men jag såg även att man kan köpa dom i Stockholm på flera olika butiker där! Så kika i Stockholm eller så kan man nog beställa hem dom! hihi naw, puss på dig :)♥

Anonym om Ida:
Vilken linje ska ni två gå!?
Svar:
Jag och Ida ska gå två olika skolor ca 4-5mil ifrån varandra, Ida ska gå i Falun på Kristinegymnasiet på "Vård och Omsorg" programmet, och jag ska gå i Rättvik på Stiernhööksgymnasiet på linjen "Naturbruksprogramet naturvetenskap med inriktning djurvård"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0