Ida

♦15 dagar


Jag antar väl att det menas vad jag vill göra i framtiden å så?

Har faktiskt inte så mycket drömmar som jag vill att framtiden ska vara eller hur man nu ska säga.
Det enda jag typ vet är att jag vill inte leva såhär som jag gör nu i framtiden. Dvs. Vara rädd för att säga vad jag tycker och tänker, vara rädd för att ingen ska tycka om mig. Ja ni vet, såna grejer. Också att jag ska ha en underbar pojkvän eller man, barn (tror jag haha) och ett vackert hus i någon stad där jag trivs bra.
Jag ska ju självklart inte uppfylla mina drömmar än på ett tag. Efter jag har gått ut skolan och så, och fixat jobb så flyttar jag hemifrån, jag läntar redan! Ska ha många djur, typ katter, hundar och en chinchilla! Men sen när jag kanske hittat den rätta, om jag nu gör det. Så då får det bli som det blir. Jag kan ju inte veta det nu.

Men det starkaste jag tror på just nu som jag bara måste uppfylla är att jag ska bli Ambulanssjukvårdare. Jag måste bli det. Det är nog min största dröm. Har varit inne på det ett tag. Varje gång jag ser en ambulans säger jag alltid "Kolla, där i sitter jag om några år." Visst det kanske tar lång tid att komma dit. Men jag tänker kämpa för det och jag ska helt klart jobba med det!
Det är det enda jag tror på just nu. Att jag ska nå dit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje ska ni två gå!?

2011-08-14 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0