Ida

Sitter här med min stora plugg-hög idag igen! Har precis gjort klart Medicinen, men det var bara frågorna, sen har vi prov på det på Måndag, men jippi!! Håller nu på med matten, har prov i morgon, hejhej F! (IG) Asså matte är seriöst det svåraste jag vet, jag tycker det är skit svårt och fattar typ ingenting. Så ska väl sitta med det här till idol börjar och sen efter också. usch!

Bara så ni vet vad jag har för mig liksom, jag har läxor för typ 5 veckor framåt känns det som, ändå är det typ bara till den här veckan och till måndag. Hade tänkt svara på frågestunden idag, men just nu så är verkligen läxorna viktigare, så va glada för att jag ens kan blogga! Det ska antagligen vara lugnt nästa vecka iallafall! Hoppas jag. Så kan svara på dom då. Eller i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0