Ida

Kom hem runt 5 idag, även fast jag slutade 20 över tre så gick de ingen buss förns typ tio över fyra. surt!
Men nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen måste jag fixa mitt hår ikväll om det ska se någorlunda bra ut. Får se vad jag gör sen, om jag kikar tv eller några avsnitt oth.

Tänkte bara höra av mig så ni vet att jag lever.
Imorgon är det Fredag, vilket innebär att jag slutar två, och sen är det HELG!!!!! skönt! Har typ 3 lektioner i morgon, en av dom är idrott, och jag har träningsvärk, får se hur det ska kunna funka. haha! På Lördag är det GGS och då blir det ingen bloggning! Då ska jag va ute och ha kul för typ första gången på nån månad eller nåt.
Får se om det blir bra eller inte, kan inte säga de nu men antagligen spårar det väl ur som vanligt för mig.

Nu måste jag sticka in i duschen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0