Ida



Asså jävlar va bra klassen och gymnasievalet känns. Asså allt inom skolan känns så jäkla bra! Jag har hamnat helt rätt. Och jag vet att det här kommer bli 3 roliga år, med grymt roliga klasskompisar!
Första veckan var helt upp och ner och var allt från att jag skulle byta linje till att jag skulle hoppa av skolan så ja. Haha! Men nu när vi har gått 2 veckor i skolan så känns det här helt rätt! Kunde inte ha känts mer rätt.

Alla i klassen verkar vara så härliga personer! Och jag längtar till jag lär känna varenda en av dom!
Nu vet jag ju inte hur många vi är i klassen, men från början skulle vi va 30, sen har det hoppat av några och så. Så vi kanske är typ 25 eller mindre. alla är tjejer, utom en kille. hehe.

Iallafall så trivs jag nu, efter 2 veckor och då kan det ju inte bli annat än 3 andra bra år?
Nej nu tycker jag till och med skolarbetena är roliga! Iallafall medicin och vård - och omsorg!

VO11♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0