Ida

Nu har jag varit hemma några timmar efter ett riktigt äventyr! Har inte varit hemma på hela dagen förns typ halv 8 eller när jag nu kom hem nu på kvällen.. 

Var i skolan, hade samhällskunskapsprov, fick F. Yey. Slutade. Gick ner på stan. Mötte Emma. Åkte till Borlänge. Gick på kupolen. Träffade Emmas klasskompis + hennes kompis. Gick lite mer på Kupolen. Drog till Crossroad. Gjorde hemlisar! Åkte hem (iaf till falun). Tog en buss till bjurs. Vart fast mellan bergsgården och grycksbo i lite mer än 1 timme. Trafikolycka. Kom hem tillslut. Har ätit och kollat på Idol. Nu sitter jag här och har precis berättat om min dag! ;-) Har haft en underbart kul dag med Emma iallafall, och jag kan äntligen skratta igen, hihi!

Ska alldeles strax ta och kika lite på fb, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa min underbara bok!

Imorgon ska jag inte göra något speciellt förutom att vara med Pappa och skjutsa mamma & co till Leksand där dom ska på Ladies Night.. :( Hör väl av mig i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0