Ida

Så jäkla trött i kroppen efter ett välbehövt träningspass! Så jäkla skönt att man känner att man verkligen har gjort något vettigt :-). Nu måste jag verkligen plugga till vårat jäkla samhällskunskaps prov som vi har imorgon, asså det kommer gå åt helvete :( kan typ hälften av frågorna.. och jag måste sova! Så ska jag hoppas på att jag har träningsverk imorgon, betyder alltså att man har tränat.

Jag vet att inläggen är jätte tråkiga, men vafan ska jag blogga om då?!
Imorgon så väntar en överraskning, jag och Emma far till Borlänge efter skolan, och vad vi ska göra där får ni se senare imorgon! Antagligen så ska jag bara ta det lugnt i morgon, tror det behövs efter allt pluggande dom här dagarna.. Nu måste jag läsa igenom samhällskunskapen några gånger, sen ska jag lägga mig i sängen med min bok och läsa lite, sen sova!

Så säger Godnatt, och hoppas ni får en bra dag imorgon, för det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Elionore

Jag vet vad ni ska göra :D

Eller okej, jag vet inte, men jag tror att jag vet! Jag är ganska säker på det iallafall ;)

2011-09-30 @ 01:25:03
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0