Ida

Ja men det var ju så jäkla typiskt att blogg.se skulle komma som en app till just Iphone. Nu hatar jag min mobil. Imorse älskade jag den. Stackars telefon.


Nu sitter jag iallafall i min säng efter en någorlunda konstig dag. Var i skolan, började 9.20 men var i skolan 8.20, alltså en timme innan vi började, bara för att det inte gick någon annan buss!!! skit också. Aja, fick lite Medecin gjort och det var ju positivt iallafall, har haft en ganska bra dag, har haft huvudvärk, nej precis den släppte sig inte från igår kväll. Men har varit rätt mycket skratt idag och det gillar jag x1000! Dock så har jag en jävla massa plugg att göra. Skulle till gymmet efter skolan med mamma, jag gick lite på stan först, sen kom mamma dit och vi gick där ett tag, sen åt jag (på sibylla) så började vi gå upp till lugnet, och efter typ halva vägen, lite längre så får jag så jävla ont i magen och kan typ inte gå eller sitta eller nånting, vetefan va som var problemet, så då fick pappa komma och hämta oss, så åkte vi hem istället :( jag som ville gymma.. På torsdag är det bestämt nu iallafall, men lär väl bli nåt hinder då också..
 Ni ser ju själva.. allt detta är plugg. (bilden suger för att jag fick lov att kopiera den från fb, för min mobil och dator vill inte sammarbeta..)
Har Matte prov på Torsdag. So prov på Fredag. Vård inlämning på Fredag. Idrott till Fredag. Prov i Medecin på Måndag. Japp asrolig linje!! Hehe, tur att jag älskar min klass så mycket! ;)

Imorgon börjar jag halv 1, men jag åker till skolan till 11, för att vara social med några från klassen, kommer ändå inte kunna sova så länge, så då kan jag ta den bussen och umgås lite med dom, hihi snäll jag är :-).
Nej nu ska jag väl se till att typ göra klar iallafall Medecinen. Sen ska jag lägga mig och läsa min underbara bok! Sen ska jag sova, längtar redan ♥

Nä, Puss på er!

Glöm inte Frågestunden Här.


Kommentarer
Postat av: FRIDA GULLARBERGS fgullarbergs.blogg.se

förlåt för sent svar, men vet inte riktigt vart de kommer ifrån fick de av pappa :-) kram!

2011-09-27 @ 21:58:49
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0