Ida

Bara för att jag har fett tråkigt. Ni kanske får förslag till frågor! :)

54 frågor
1. Vem är du? Ida
2. Ålder: 16,
3. Du kommer från: Bjurs
4. Du bor: Bjurs!!
5. Födelseår: 1995
6. Stjärntecken: vattuman
7. Husdjur: 3 katter 1 hund
8. Familj: Mami, Papi, Broder och våra underbara djur!
9. Ögonfärg: blå typ :)
10. Mobil: Sony ericsson xperia
11. Gillar: min familj, vänner och mina djur
12. Ogillar: idioter, lögnare.
13. Favoritmat: tacos, tzatziki eller korsvägens kebabtallrik ;)
14. Favoritpizza: kebab eller hawai!
15. Favoritdryck: COLA!
16. Gillar du godis? ohja :)
17. Favoritdag: fredag eller lördag
18. Favoritdoft: hans ♥
19. Senast lästa bok: läser en nu, andra twilight.
20. Bästa årstiden: sommar helt klart.
21. Älsklingsfärg: gul
22. Vad ville du bli när du var liten? delfinskötare, haha
23. Blev du det? -nej
24. Katt eller hund? både och!
25. Fobier? spindlar, krånkar, nattfjärilar och mörker.
26. Deppig eller glad? mittemellan
27. Vem/vilka vet mest om dig? Frida och Emma.
28. När var du senast riktigt full? de va väl i fredags tror jag, eller inte skitfull men lagomt :p
29. Hur många biologiska syskon har du? 1
30. I så fall, vad heter de? Linus
31. Vad är det för veckodag? Måndag
32. Vad är det för datum idag? 26/9 -11
33. Vad gör du nästa år? nästa år, då jävlar är jag lycklig!
34. Är du uppväxt i stan eller på landet? landet!!!
35. Var har du ont? huvudet..
36. Tycker du om idrott? nej usch!
37. Gillar du att fotografera? ja :-)
38. Tränar du? ja
39. Om ja, vad? - dans och gym!
40. Är du blyg? ja, synd nog.
41. Har du någon tatuering alt. piercing? nej, vill tatuera mig, snart blir det piercing!
42. Kaffe eller the? the
43. När grät du senast? Fredags..
44. Barn? längtar efter!
45. Bästa plats på jorden? i hans famn.
46. Vem krossade ditt hjärta? världens bästa kille.
47. På din fritid? tränar, umgås med kompisar, festar m.m
48. Du ångrar att du inte? kämpade mer.
49. Du blir glad av? min familj, djuren och vännerna.
50. Du blir förbannad av? idioter, såna som förstör för andra och såna som tror dom känner någon när dom inte ens pratat med personen.
51. Drömjobb? ambulanssjukvårdare!
52. Om du fick 10 miljoner? skulle jag flytta utomlands eller nåt!
53. Ditt livs bästa ögonblick? För ungefär 3-4 månader sen.
54. Du kommer till himlen/helvetet? jag vill till himlen! Vill träffa Farmor, Farfar och Morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0