Ida

Är hemma från en mycket bra skoldag! Har vart hemma ett tag men inte orkat starta datorn så. Har haft 3 lektioner idag, alla har gått väldigt snabbt, hade Bowling på idrotten sista timmen som jag skrev igår, kom 2a eller 3a? vet inte riktigt. Men var meningen att jag skulle till gymmet efter vi slutat men kände att jag inte orkade, sen ska jag på party ikväll också så då vill jag ju inte vara helt slutkörd!

När pappa kommer hem så blir det mat från korsvägen, har vattnats i munnen efter en kebabtallrik hur länge som helst! Sen ska jag väl duscha och göra mig iordning och lite sånt, vi åker rätt sent ikväll så jag har väl inte så bråttom. Och imorgon blir det falun, och på Söndag dans och gym! Så det blir nog en bra helg det här, får vi hoppas på iallafall.

Nu ska jag göra nåt annat, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0