Ida

Jag har ont i min arm. Ont i hela kroppen. Har träningsverk. Är trött. Har precis smällt i mig en hel jävla 200g chokladkaka. Nu ångrar jag mig. Jag vill gymma. Jag vill dansa.  

Japp, jag gnäller just nu! Men har så sjukt ont i armen efter blodprovet, känns som det inte finns nå blod i den! Men det gör det ju såklart, haha mes jag är. Vill träna i morgon igen, men tror inte det blir så, buhu :(
Ska ta och vika ihop alla mina kläder som har legat på golvet det senaste dygnet, alltså typ halva garderoben?!
Sen ska jag ta mig en sväng in i duschen och ikväll ska jag ligga i soffan och kika på tv, hehe som alltid typ. Men är så jäkla skönt!

Imorgon är det skola igen, känns som det är helg, eftersom vi haft studiedag idag. Men har bara 3 lektioner så det blir asbra! Svenska, samhällskunskap och Idrott, förresten så ska vi bowla på idrotten, bäst idrottslärare eller vadå?! Han är så grymt bra!

Nej nu måste jag skynda mig lite, hehe Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0