Ida

Då sitter jag här igen då! Framför den här dumburken. Har som vanligt nyss kikat på Idol, slutade vid 4 idag, tog en 270 buss hem så det gick snabbt, så jäkla skönt! Har inte gjort någonting idag, tråkigt nog, men blir oftast så när man slutar såhär sent, är inte hemma förns halv 5, 5. Imorgon är det Actic som gäller (gymmet uppe på Lugnet). Ännu längre skoldag har vi också, har engelska prov.
Har förövrigt haft en mycket bra skoldag! Tycker verkligen om min klass, VO11 ♥ Så det är egentligen inga problem att ta sig igenom dagarna numera.

Ang. Doktorn som jag ska till på Torsdag, så är det inget allvarligt. Eller jo kanske, jag vet ju inte än eftersom jag inte vart dit än ..;) Men jag ska kolla mina leder, har ont i både fingrar och fötter i stort sett varje dag, och vissa dagar är värre än andra, gör så sjukt jäkla ont!! Sen när vi ändå var där så ska vi kolla min akne, om det finns något vi kan göra mot den, för står inte ut med att se ut såhär längre!! Sen så sa vi att när vi ändå var där, haha så ska vi kolla min mage också, får ju ont i den när jag t.ex äter något som innehåller mjölk (eller vad det nu är för något jag får ont i magen av).

Så där fick ni svaret. Nu ska jag gå och ta bort mitt smink, kika lite bloggar och sen lägga mig i sängen tror jag, är ständigt trött!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0