Ida

3 saker jag verkligen hatar!

¤ SPINDLAR! - äckligaste jävla djuret på hela jorden! Jag skojar inte. Tål dom inte.

¤ Falska människor som snackar skit bakom folks ryggar. - va finns det mer att säga? Tål inte dom heller. Hehe.

¤ Folk som tror att personer är den dom är första gången man ser dom. - krånligt, i know. Men om vi säger såhär, nu när jag började i ny klass, så var jag jävligt blyg, (är alltid det när jag träffar nya personer), så jag pratar inte så mycket och så, har svårt att ta kontakt. Så kanske ingen vill ta kontakt med mig för dom tror att jag är sådär blyg jämt. Men för er som tror det, så nej det är jag inte. Jag är egentligen inte blyg alls om man lär känna mig. När jag lär känna en person så kan jag vara mig själv, men inte innan jag vet att jag kan lita på den och inte innan jag vet ifall den tänker sticka på en gång eller inte. Så jag är inte blyg. Och ta inte en person för det den är första gången ni ser den. Eller ännu värre, vad ni hör från andra att den är.

Bara för att jag inte hade något annat att göra, tänkte ni borde få veta ;-)
Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0