Ida

Halloj! Första skoldagen efter helgen igen då, veckorna går så snabbt, som jag redan har skrivit hehe.
I söndags var det dans igen! På måndagarna längtar jag alltid till nästa söndag, dansa är så jäkla kul! För er som inte testat, gör det! Det är inte pinsamt eller nåt, även fast det finns andra som är bättre än en, vem bryr sig?
Aja, när jag kom hem från dansen kikade jag och mamma på 3dje twilight filmen, så nu har vi sett alla tre!
Skoldagen idag var helt okej, förutom en massa grejer som typ har hänt hela dagen men förövrigt var den ganska bra! Slutade runt 15.45 och åkte direkt hem, huvudet höll på att sprängas, när jag kom hem la jag och mamma oss i soffan med den första twilight filmen, (idag igen!!) haha. Och nu har jag nyss kollat på Idol, ska ta och lägga mig i sängen med en bok och läsa lite, sen sova. För att få bort den här hemska huvudvärken!

Imorgon är de skola idag, dryg dag tror jag. Som alla andra dagar när vi slutar såhär sent, på Torsdag är vi iallafall lediga! Och då ska jag till doktorn :(

Nej nu ska jag dra, ha de bra! Puss

Snygg tröja va? Bror min har sytt den, så nu ska jag sova i den inatt! Så himla skön, hah!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra hos doktorn

2011-09-19 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0