Ida

Tjenare!
Vet inte direkt vad jag ska blogga om, men tänkte väl slänga in nåt inlägg såhär innan jag ska krypa ner till sängs. Dagen har varit helt okej faktiskt! Vaknade typ halv 10 imorse, duschade och lite sånt sen vid 4 tog jag och Emma en buss till Gbo och va där ett tag, mötte sedan Elli, och sen gick vi hem till Fanny och där var hon och Kozzy! Så vi umgicks med dom ett tag innan vår buss gick, så sen åkte vi väl hem, och sen har jag haft litet "Twilight-marathon" med Mami! Filmerna är ju grymt bra, men har bara hunnit sett 1&2:an idag, ska se 3an i morgon tror jag! Sen kommer väl fyran ut på bio snart också :-) (har ju sett 1-3an förut men skadar inte att se dom igen!)

Nu ska jag väl tvätta bort sminket och krypa ner i sängen, eller antagligen inte, sitter väl vid datorn ett tag först, haha som vanligt. Ska sluta skriva nu, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0