Ida

Shit va veckorna går snabbt! Dagarna bara flyger förbi, även om vi börjar ungefär 9:30 varje dag och slutar runt 16:00. Asså lektionerna å så går ju segt, men jag tycker det blir helg jätte snabbt faktiskt!
och ja, imorgon är det Fredag igen! Underbart :-)

Har inge läxa till i morgon heller, skönt! Men har dock till på Måndag och får göra den i helgen. Är så sjukt jäkla trött hela dagarna, och jag tror fortfarande jag har feber (?!), träningsverk i ryggen har jag också. Haha usch.
Ska förresten till doktorn om precis en vecka, och på Torsdag har vi studiedag!

Lite allmänt prat bara för att jag inte har nåt att skriva om, och jag har tråkigt. Haha!
Tror jag ska ta och tvätta bort sminket snart och sen sova, så sköönt!!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra hos doktorn

2011-09-15 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0