Ida

Hemma efter en riktigt riktigt trevlig dag med Emma! Aldrig pratat såhär mycket skit med någon på en dag tror jag, haha. Skönt att man kan sitta och bara prata om allt mellan himmel och jord, med någon man faktiskt litar på!

Vi var in till Falun först, fikade på Café vi 3, gick lite på stan, åkte sedan hem och gick ut och gick och tog lite kort på bjurs, gick sedan och satte oss vid våran gamla skola och snackade en massa skit i nån timme eller fler.
Sen gick vi hem till Emma, och nu är jag hemma. Blir väl en hemma kväll idag också, haft inskaffat lite godis som jag ska mumsa på och ha ännu en "tyckasyndommigsjälv"-kväll.
oth gör väl mig sällskap! :-)

Nu ska jag kika lite bloggar osv. Hörs!

Förresten, vet inte om jag ska fortsätta blogga, är bara jag som bloggar? Och jag och Frida går på olika skolor, gör olika saker på dagarna och träffas typ inte nånting förutom på Söndagar på dansen. Så jag ska tänka lite på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0