Ida

Jäklar va skönt det är att sitta på bussen, med musik i öronen, på högsta volym och bara sitta där. Så högt att man inte ens hör sina egna tankar, inte hör någonting runtom en! Skönaste som finns både till skolan och hem.

Är hemma nu. Klarade mig igenom skoldagen, vart dock illamående alldeles före lunch, så jag åt inte. Vet inte vad det beror på, har aldrig vart så någongång förut, men det blir väl bättre. Har ju varit sjuk också så..
Så nu sitter jag här med en kurrande mage, men vill ändå inte ha nå mat. hm konstigt?

Ska sätta på ett avsnitt oth nu och hoppas på att huvudvärken försvinner, ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, det visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0