Ida

Halloj! Sitter på mamma och pappas dator (som vanligt..).

Har för ett tag sen kommit hem från skolan och nu är det äntligen helg! Bara jag som tycker det är skönt att åka buss? Tar helst en 60 för att kunna åka lite längre, så skönt att sitta å lyssna på musik och slappna av bara.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, visar sig väl. Blir nog hemma.

Imorgon är det ju meningen att det är granny. Men känner redan nu att kvällen kommer suga ganska rejält.
Ska alltid bli en massa krångel när det ska hända nåt. Kommer väl sluta med att jag stannar hemma eller nåt liknande. Aja.

Som sagt så när jag sitter på den här datorn har jag inga bilder. så får bli ett sånt här tråkigt inlägg som alltid.
Ska väl ta tag i att ta kort på mitt nya hår någongång också men orkar inte.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0