Ida

Tjenare! Har precis kommit ur duschen och fräschat upp mig lite efter att ha varit hemma från skolan typ 2 ½ dag nu. Åkte hem efter matten i måndags, var hemma igår och idag, har feber tror jag och huvudet orkar inte med nånting. Men imorgon ska jag tillbaka till skolan, vare sig jag orkar eller vill.. Blir väl en rätt chill vecka för mig att bara gå 2 hela dagar, sen är det äntligen helg igen!

Väntar på att min mat ska bli kvar nu, har typ inte ätit på hela dagen, men orkar inte. Och sen ska jag göra klart lite plugg och sen belöna mig själv med lite oth, som jag redan legat och kollat på hela dagen, menmen är man sjuk så är man!

Blir såna här tråkiga inlägg för att jag inte har några bilder å bjuda på.
Ni får stå ut helt enkelt!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0