Ida

Vilken jävla kväll!

Helt sjukt vad saker det har hänt, hela tiden. Tror jag aldrig vart med om såhär mycket saker och känslor som har varit inblandat i allt man gjort. Iallafall, till en början när vi kom in till Falun så startade det bra, jag skrattade (riktigt för första gången på så jävla länge!). Och det var roligt, ända till allting, precis allting spårade ur. Går inte in på detaljer, för då skulle jag få sitta hela natten.

Kvällen var iallafall långt ifrån vad jag hade hoppats att den skulle bli. Hade hoppats på en rolig utekväll med bra vänner men nä inte direkt! Får väl ta det någon annangång då. hehe.

Ska alldeles strax ta och krypa ner i sängen med musik i öronen och oroa mig för min vän.
Somnar väl precis när jag lagt mig ner, så jäkla trött och huvudvärk har jag också.
Nej nu ropar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0