Frida


Nu är jag vaken! Rätt tidigt för att vara ja men gick faktikst och la mig runt 11, halv 12 igår. Man blir så sjukt trött på kvällarna när man gå i skolan på dagarna men hade ändå inte att göra igår!
Men nu funderar jag på om jag ska duscha eller inte för ikväll kommer man ändå lukta äckligt och inte vara så mysig! Men är så äcklig i håret så kanaske måste det ändå!

Vet inte alls när vi åker in idag för vi hade tänk om att vi skulle käka på Tzatziki, lite sugen är jag på att gå på stan också! Jag får höra med Ida vad hon har tänkt!
Men ikväll blir det att se Rebecca & Fiona, wiiiho! Längtar så sjukt mycket!
Men kan höra av mig mer från telefonen ikväll!



Här får ni några sköna låtar med dom också!:

Bullets


If She Was Away


Luminary Ones (Adrian Lux Remix)


Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0