Frida

... hela dagen! God kväll mina lovers! Sitter här i soffan framför tv med mamma och kikar lite på IDOL som är nu på tvn. Är så sjukt trött just nu eftersom det inte blev någon sömn i natt gick och la oss runt 2, halv 2 så har bara sovit i ca 5 och en halv timme inatt!, men men finns inget att göra än att skylla mig själv!
Hade iallafall en super trevlig kväll/natt igår i Rättvik. Sov hos min klass kompis Frida som bor i en korridor på skolan. Där bor även dom andra från klassen, så träffa även My och Ida så vi myste med glass och skratt!
Så då vakna jag upp idag då på golvet hos Frida, haha! Men vi fixa oss sen drog vi upp till skolan och hade matte på morgonen, och helt ärligt jag gillar faktikst att räkna % på matten! Aja shit the same har haft skolfoto idag också och jäklar vad jag hatar sånt! usch usch!
Nu vet jag inte alls vad mer jag ska skriva om, blir bara tråkiga texter av mig, hehe!
hör av mig senare, XOXO



förlåt. har blivit nå hel knäppt så det går inte att göra stycken!! usch va jobbigt det är! men ska försöka kolla upp varför det har blivit såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0