Frida

Hejsan alla söta!
Här sitter jag och har det skit roligt, faaast.. Är så fruktansvärt utråkad och är sugen på glass eller något annan sötsak. Fast får ta och käka sånt imån eftersom min syster fyller år idag!!! Grattis världens bästa syster!


Jo men kan berätta vad jag har gjort idag så ni får något att läsa om (om det är det ni gör i vår blogg) Jo vaknade runt halv 11 och drog ner till duschen. Sedan blev det en massa strul med allt vi hade planerat idag, skulle nämligen till Falun och ta bilder för "modell för en dag" så det skulle bli jätte kul (trodde jag) Ida skulle igentligen vara med men hon ville inte så hon stanna hemma så då åkte jag, Saga, Julia och Viktoria in dit. Var super taggad på att få bli lite fin men när vi kommer in så säger hon som sitter i kassan att varje person som skulle vara med skulle ha sin målsman med sig? och det hade ju vi inte!
Så fick inte bli nå bilder, så då blev man så jävla sur!
Eftersom vi var fast i Falun så åkte vi hem till Julia i hosjö och chilla där i några timmar, sen tog vi bussarna hem till kära Bjurs igen. Så har haft några från släkten här, så det har vart trevligt!
Nu har dom åkt så kikar lite på tv med mamsen och mysar.

Imån skiter jag i dansen eftersom jag har fått nån jävla muskelknut i ryggen så den tar död på mig. Så stannar hemma och firar min syster eftersom jag var bort idag!
Men nu ska jag nog slå på ett avsnitt av DH! Sova eftersom jag behöver ha lite sömn.
Grattis fina du!♥

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna en jättesöt silver-spegel med kristall stenar på?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/september/tavling-1.html#comment

2011-09-25 @ 16:48:04
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0