Frida

Lööööördag!
Tro det eller ej men just nu sitter jag här i soffan med familjen och kikar på "Fångarna på fortet" och har det riktigt mysigt! Känner att jag behöver vara hemma än att vara ute hela kvällen/natten det leder ju ändå inte till något sen blir man ändå så seg imån! Får slå på någon film senare så jag har något att göra!
Idag drog jag in till Falun men min vän Mattias och käkade på Subway, mums! Sen kika vi lite på stan och fick faktikst med mi en jacka med mig hem och usch va snygg den är!! Får visa en bild på den sen! Sen drog i hem runt 4, så det blev en hel dag där! När bussen stanna i bjurs igen så drog jag hem och tog det lite lugnt och käkade lite mer mot kvällen!
Så ha haft en lugn lördag skönt nog, imån är det dans och läxor ska göras! Sen på måndag är det skola igen och så får jag träffa min underbara klass!♥
Men ska komma ihåg att visa bilder på min jacka också! Så vi hörs mina lovers!
(har blivit nåt fel så kan inte göra stycken så förlåt att det blir rörigt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0