Frida

Back on track!
Har tyvärr inte kunnat höra av mig den här veckan. Har kommit hem sent och inte alls haft kusten att sitta vid datorn! Men nu är det fredag och har 2 underbara dagar framför mig och dom ska spenderas flitigt! Imån är det Granny Goes Street på kvällen som ida har berättar några gånger sen på söndag är det dans igen, wiiho!

Men imån kan jag nog inte blogga så mycket! Kanske kan göra någon mobilbloggning? men vi får se om jag har tid! Vet inte alls vad som händer imån och vilka som ska vara med mig, skulle tro att det blir det gamla vanliga gänget! Sen där på granny ska jag träffa lite vänner från klassen♥

Idag har jag varit i skolan och haft Biologi och Matte, och tro det eller ej men jag älskar verkligen skolan!
Sen när jag kom hem drog jag in till falun vid halv 5 tiden för att träffa lite vänner! Så nu sitter jag här och är så underbart glad! Varför vet jag inte ;) heheh!

Juste en sak jag inte berättat är att jag ska få en MacBook av skolan! Hur lyx är inte det? Sen i 3an får jag köpa den för 1.200:- och en ny kostar runt 12.000:- och hur billigt är inte det? hahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0