Ida

Tjenare tjenare!
Är nu hemma efter en dag i både Rättvik och Sågmyra. Åkte till rättvik vid 12, kom hem runt 4, fick med mig lite saker hem, kommer bild sen. Sen när vi kom hem så åkte jag och Frida till Sågmyra med moppen, fyfan va kallt de va!! Köpte inget där och vi fick lov att jäkta igenom "alla" affärer. Sen så har jag nyss kommit hem, förresten vart jag och Frida stoppade av polisen när vi åkte in i bjurs, haha så kul! Snygga poliser också ♥

Ska alldeles strax upp till korsvägen och träffa Emma, vi tänkte köpa lite strips och sitta uppe där och snacka, sånt som vi är bäst på! :-) Sen vet jag inte vad som händer, ikväll så blir det väl att vara hemma som vanligt och sen imorgon är det dans.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0