Ida

Sitter nu i min säng med datorn framför mig och ögonen vill inte längre hålla sig öppna. Asså buuhu klockan är bara 10. Har haft en ganska jäktig dag, inte lugn någonstans. 


Har iallafall varit i skolan, hade 3 lektioner, idrotten var askul, vi körde cs. Verkligen älskar min klass :-)
Efter skolan drog jag ner på stan, mötte mamma på gina, ,köpte en bh och trosor, så snygga! Kommer bild när jag orkar ta en! Sen så gick vi lite på stan, drog sen upp till Lugnet, gymmade, och sen hem. Väl hemma så åt jag och duschade sen åkte vi och hämtade pappa i grycksbo på hans jobb, åkte sen till mormor och fikade, sen hem och sen har jag spenderat resten av kvällen i soffan framför Idol med chips och cola.

Somsagt så är jag jätte trött. Men det är ju Fredag och är väl utmattad efter en vecka i skolan. Får se hur tidigt jag slocknar ikväll. Imorgon bär det av mot Rättvik med Frida iallafall, Rättviksmarknad som gäller! Ska leta navelsmycken och sen armband. Får se om jag får med mig något hem, isåfall kommer det bild på det också.

Ska väl göra nåt annat nu, får se vad jag hittar på. Men puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0