Ida

Måste bara säga att det känns så jäkla skönt att jag och Emma har hittat tillbaka till varandra igen, vi hittar alltid på något som jag aldrig skulle göra med någon annan, hehe. Och vi pratar alltid om allt mellan himmel och jord♥

Somsagt så har dagen idag varit bra! Haha vart inte direkt så att jag drog hem det första jag gjorde efter vi hade slutat. Jag och Emma stod och väntade på bussen och så kommer det alltid en 60 Grycksbo innan våran andra kommer typ 5 minuter senare. Och den bussen som ni kanske förstår går bara till Grycksbo. Jag och Emma orkade inte vänta på den andra så vi tog den där 60 Grycksbo dumma som vi är, och sen vart vi kvar i Gbo i ungefär 1 timme. Menmen alltid trevligt med min lilla emmis! :) Har varit hemma sen 6 ungefär, men har mest legat i soffan och latat mig, hade bara 1 tal matte i läxa så det var ju chill, har inte behövt pluggat så mycket den här veckan, sååå skönt!!

Nu ska jag väl ta och tvätta min fina piercing och sen ska jag kika lite bloggar sen krypa ner i sängen min bok! Förresten så är jag så grymt sugen på att ta hål i tungan, åååh :( Nu kommer jag bli beroende och typ ta hål överallt, vill förresten ta en Industrial också. Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0