Ida

Idag ska jag tröstäta så mycket att jag inte ens kan gå på mina egna ben, ska rulla fram efter den här kvällen. Kan behöva lite uppmuntran med godis, chips och cola. Låter super, och så kommer min kväll se ut, antagligen med idol och senare en film! Tänker också somna med filmen på och godiset i handen. Asbra fredag kväll!
Nu ska jag tycka synd om mig själv igen, pga ett antal många anledningar.

Så ja, jag hör väl inte av mig nå mer. hejdå


jag önskar att få mitt liv tillbaka. jag önskar att få mig själv tillbaka.
Gör om mig till bebis, gör om mig till den dagen på bilden, för jag kan lova dig att den dagen var så sjukt mycket bättre än vad dom här dagarna är. Du och jag. Till och med där? när vi va så sjukt små. så varför inte nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0