Ida

Vafan är felet på mitt huvud? Nu har jag haft extrem huvudvärk i snart tre dagar, vad är problemet? hm, mat? maybe.
Fick bli skolan idag, huvudet var bra imorse men nu är det lika dåligt igen, åh dö. Sitter vid nån liten "datasal" i skolan och gör ingenting. Är allmänt sur på datorn jag har pga att den inte vill in på den sidan vi ska göra matteläxan på och den är till idag, så ja det var ju ganska kört då. Matte klockan 2 sen slutar vi. Ska till stan när vi slutat och lämna in min mobil, så får väl va utan den i ungefär 3 veckor eftersom telia inte precis är kända för att va snabba på sånt.

Ska kanske sluta tråka ut er med min tråkiga texter, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0