Ida

Har setat nu ett tag och svarat på frågorna från frågestunden, men dom kommer inte upp förns imorgon tror jag. Den här dagen har vart skön, har bara varit hemma och tagit det lugnt, kändes att det behövdes den här helgen, även om jag gärna hade hittat på något kul. Men fredagens äventyr fick räcka för hela helgen. Var till Falun med pappa och tvättade bilen typ nästan precis när jag hade vaknat. Vid 5 eller nångång följde jag med pappa och skjutsade mamma & co till Leksand. Där dom fuskisarna skulle få se Brolle :(

Ska iallafall snart ta och fixa mig för natten, sen lägga mig i sängen och läsa lite Medicin och min braiga bok! Har prov på Måndag igen, jag måste klara det här... Aja imorgon är det dans som gäller och sen måste jag plugga. Men svaren kommer iallafall upp. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0