·•Ida•·

En seg ida som skriver här! Haha gårdagen var helt crazy, men nog va den helt okej också! Allt från att väskorna försvinner till att vara ute och cykla mitt i vägen när det kommer bilar, haha ja ni..
Iallafall så sov Frida här inatt, och hon åkte hem runt 3 någongång, och sedan dess har jag bara legat i soffan och kollat på tv, känns som jag måste vila upp mig, eftersom det synd nog är skola igen i morgon, och jag har spanska prov i morgon, fan hur ska detta gå?! hehe de visar sig helt enkelt..

Nu snart ska jag väl bosätta mig i soffan med lite mango kanske, eller popcorn eller något liknande ;)

Hoppas ni hade en bra Valborg och att ni inte smällde bort några fingrar eller så!
Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0