·•Ida•·



Hur kunde jag låta dig gå? Hur i hela helvete tänkte jag? Kunde ha tagit dig från bordet där du låg och precis skulle få sprutan, kunde tagit dig och sprungit därifrån, sitta med dig i famnen och låta dig somna in där istället.. Jag vill ha dig här, och jag har inte fattat än att du är borta, att du är i himlen nu, du kanske kollar på mig nu, men jag hoppas verkligen att du inte lider, för jag vill inte veta av att du lider mer nu, du är på en bättre plats, men det kan jag inte övertala mig själv att du är, för du ska vara här hos mig. Jag vill ha dig här.. Varför ska man dö?
Det är ju så jävla onödigt, varför ska andra lida för att en annan ska dö? Fan va jag saknar dig min lilla vän..♥

Kommentarer
Postat av: Celine

Hej hej! Allt bra idag? :)

2011-05-07 @ 21:34:49
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0