·•Ida•·

Då var den stora frågan.. Omvårdnad eller Djur?
Fan detta är otroligt svårt! Då jag både vill hålla på med djur och bli ambulanssjukvårdare, just nu så är det enda jag tänker på att få åka runt i en ambulans och hjälpa människor.. Men jag och Frida har ju längtat efter det här, att få gå i samma klass, i Rättvik, kolla snygga killar och hålla på med djur! Jag vill verkligen gå med min bästa vän, men på ett sätt kanske det kommer förstöra vår vänskap?! Fan jag vet inte..
Är så mycket att tänka på nu så ni får vara glada att jag ens uppdaterar.. Dagen har varit åt helvete, har tänkt på viktor hela dagen och sen har det varit mycket annat som har gått åt helvete också.. Så jag ska väl hoppa in i duschen snart och sen väntar datorn på mig en stund och sen min älskade säng!

Vet inte om jag hör av mig i morgon, är ju trots allt Fredag, men har ingen aning om vad jag ska hitta på.. Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0