·•Ida•·



Våran älskade katt viktor är i himlen just nu.
Jag vet att detta var bäst för dig, men jag kunde inte hindra tårarna när jag stod där framför dig, se dig sluta andas och bara sjunka ihop, några efter ryck och sen är du på en bättre plats än denna.
Detta var det enda rätta vi kunde göra för dig, du led och det sårade oss att se.
Men det är aldrig roligt att se en så nära familjemedlem försvinna från våra liv.
Jag saknar dig redan, och vill ha dig tillbaka. Men du var inte stark nog att stanna kvar på denna jord.
Det är så sorgligt att vi ska behöva ta ett sånt här beslut, du kan ju inte direkt bestämma det själv eftersom du inte kan prata med oss.. Men vi såg på dig att du led och dom sista dagarna låg du bara och sov, tvättade knappt dig själv, åt knappt något, haltade, hade ont i hela kroppen, inget fett på kroppen, vi kände alla ben, och ena ögat kunde du inte se något på. Så det var nog verkligen dags, jag hoppas du får en fin plats i himlen, och jag hoppas att Farmor, Nisse och alla andra som finns där uppe tar hand om dig.

Vila i frid min älskling. Du får det bra där du är, det lovar jag. ♥
Du får det bätte där du är nu. jag vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0