•Ida

Frida är väl bara för bäst som fixar så det ser ut som en helt ny blogg medans jag har suttit och fått naglar i ungefär 3 timmar!
Somsagt, åkte iväg vid 4 till en tjej här i bjurs som fixar naglar, sjukt duktig! Kom hem strax efter 7 igen, och ja trött blir man ju iallafall, av att sitta still och av att nån fixar med ens naglar..
Nu är det klart iallafall, och hoppas att dom håller i sig till balen, men det ska dom göra! :)
Som ni kanske såg (på fridas nya köp) så var vi i falun igår, bilder på mina små köp kommer om en stund! Trevligt hade vi iallafall, var bara lite sådär viktiga saker som vi handlade men alltid något.

Frida ska iallafall komma hit snart, tror jag. Vet inte vad vi ska hitta på, men det visar väl sig.
Nu ska jag dra mig, fixa undan lite grejer på rummet så det ser någorlunda bra ut när frida kommer hit.

Ha en toppen kväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0