·•Ida•·

Skolan idag va ju helt värdelös! Precis allt va jobbigt och jag har gått och blivit förkyld också så de gjorde ju inte saken lättare. Har iallafall legat i soffan ända sedan jag kom hem från skolan vid 3 ungefär, gud så skönt!

Och sitter just nu och kikar lite nya mobiler på internet, min kan ju ta och slänga sig i väggen, haha.. Var en spricka över hela skärmen förut ju och sen bytte min morbror den, som jag tror att jag har skrivit, och nu så är det en jätte stor fläck under skärmen, så det är typ fukt eller någonting som har lossnat där inne!
Så vill ha en ny, nu genast, och om det är någon som kan tipsa om någon så får ni gärna göra det! :)

Nu ska jag äta lite mat och kolla på tv, blir en tidig kväll för mig idag, så jag hör väl inte av mig nå mer idag! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mysan

helloj vad tycker du om mina köp jag köpte på klassresan i ungern? :D

blir kanon glad om du svarar!

förlåt annars om jag störde

kramis

2011-05-02 @ 21:26:08
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0