·•Ida•·

Nu är jag här igen!

Helgen var väl inte den roligaste, började med polisbilar och hela köret i bjurs, och slutade med rabarberpaj hemma hos Frida, haha! Inte den roligaste, men satt inte hemma iallafall.

Skolan har börjat igen, och det är nu man börjar fatta att det snart är slut.. Är bara den här veckan kvar som vi har lektioner som vi jobbar på, de är faktiskt hemskt! Sjukt jobbigt att klassen snart skiljs åt, jag vill inte :(
Måste verkligen ta vara på dom här sista dagarna med klassen nu, blir skakis bara jag tänker på det!

Iallafall, jag har allt klart till balen nu, hittat en klänning till skolavslutningen och de känns ju bra!
Var till Borlänge med mamma en snabbis på kvällssidan, köpen kommer det bild på i morgon, bla skolavslutningsklänningen!
Nu ska jag väl gå och tvätta ansiktet tusen gånger, vill inte ha massa finnar som pluppar upp i ansiktet precis innan balen, mardröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0