·•Ida•·

Gårdagen spenderades inte hemma som jag hade trott från början, drog ut med Frida vid 9 kanske. Var vid skolan en halvtimme om inte mindre, sen drog vi iväg till en vän, och sen hängde vi vid korsvägen hela kvällen. k
Kom hem runt halv 2, lyckad kväll, till en början iallafall!

Nu snart ska jag ta och städa mitt rum, ser ut som ett helvete, nästan halva garderoben ligger på golvet. Kanske ska passa på att rensa garderoben igen också? Kan nog slänga ut en hel del kläder, så blir det väl tomt snart..
Ikväll hoppas jag på att träffa några, får se vart det händer någonting, vill inte sitta hemma iallfall, eftersom jorden går under om sisådär 3 ½ timme, hah vi får väl se hur de blir med den saken! ;)

Hör av mig senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0