·•Ida•·

Tjenatjena!

Var till skolan igår, i två lektioner. Åkte hem efter den andra, var tydligen fortfarande inte frisk. Kände att jag knappt orkade bära min egen kropp, så la mig i soffan och kikade film till 4 ungefär, drog iväg och solade med F och E!
Lite färg vart det nog, men drar iväg i morgon igen om brännan ska hålla sig till balen, hihi.
Idag kände jag mig 100 % frisk minus lite magont menmen, klarar inte av att sitta hemma, ville faktiskt till skolan idag, så inget skulle få hindra mig. Det har varit en bra dag iallafall, förutom att jag pajade min fot, kan knappt gå.
Men smällar man får ta, hoppas det bara ordnar sig till Balen som faktiskt är snart!!!!!

Nu ska jag sätta på lite musik i mina högtalare, sätta på mig mjukisbyxor, stänga och låsa mitt rum och fixa lite på rummet. Hela familjen utom jag och min bror är fortfarande magsjuka, och jag har verkligen ingen lust att bli smittad, så jag stannar väl här idag, hehe.
Hör väl av mig, herå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0