·•Ida•·

Åkte på magsjuka gjorde jag minsann! Ursäkta för dålig bloggning igen, men somsagt, jag åkte på magsjuka, min bror måste ha smittat mig, men det kom dock några dagar efter, konstigt..
Klarade mig borta från datorn hela dagen igår, låg i sängen till två ungefär för att jag inte våga gå upp, trodde jag skulle svimma, och sen låg jag i soffan resten av dagen, inte roligt alls, samma sak idag, fast idag mår jag bättre! Orkade dock inte gå till skolan, och speciellt inte eftersom vi skulle gå från Falun till Bjursås, min mage vill fortfarande inte samarbeta med mig..
Håller iallafall tummarna för att det blir skola för mig i morgon! Orkar inte ligga hemma... :(

Kommentarer
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta.se

Hej! Nu är vinnaren av det valfria märkesplagget utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er. Det hittar ni på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddre tillbaka till inlägget! Kul att du deltog :D



Nu startar jag en ny lika dan tävling så ni får en ny chans att vinna valfritt märkesplagg produkt ;)

Klicka på länken här för att komma till tävlingsinlägget:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-16 @ 16:30:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0