·•Ida•·

Haha verkligen förlåt för min extremt dåliga bloggning! Men har inte hänt något intressant dom senaste dagarna så känns onödigt att blogga då, och sen orkar jag inte heller! Dom dagarna när det har varit fint väder har jag och frida dragit till skolan och typ chillat där! trevligt :) Men nu har det kommit tillbaka, de otroligt dåliga vädret! regn och åska nästan hela tiden, de gillar vi inte, även fast det kan vara mysigt ibland, men nu känns det som man vill vara ute och ha roligt istället!
Igår var jag och frida iallfall hos en vän till oss, var med lite olika folk hela kvällen, drog runt ute lite och hade det allmänt trevligt! Kikade också på Fredag den 13, eftersom det va de igår, och usch vilken läskig film :/ Jag och Frida trodde Jason skulle komma och ta oss när vi va ute sen, haha!
Idag vet jag inte än vad som händer, var meningen jag skulle dra till en kompis i Gbo, men han har inte hört av sig så han dissar väl mig som vanligt, haha! Men sen vid 5 ungefär är det kalas här för min bror, ska väl fika lite gott och sen drar nog Jag och Frida ut och drar till Gbo, haha äventyr! ;)
Aja ha en bra helg med er, vet inte om jag uppdaterar nå mer i helgen men får väl se helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0