·•Frida•·




Jag tänker tillbaka på den tiden vi haft ihop, allt kul vi gjort hur mycket vi gått igenom. Ganska sjukt va vi har spenderat tid/dagar/år med varandra! Ända från dagis till dagen allt förändrades, dagen jag inte vill minnas. Hur kunde jag vara så idiotisk att bara lämna dig? Allt var pågrund av mig, ingen annan speciellt inte du!

Jag har knappt pratat med dig på ca 2år snart och det sårar mig att se dig som en vän bakom ryggen. Vi som var så tajta och jag släppte aldrig din hand nu bara låta dig gå?
Nu är det bara några dagar kvar innan vi kanske aldrig mer får se varandra.
Tiden den går för fort, men jag hoppas och vill att det ska finns tid till att fixa till detta!
..För jag saknar dig min vän!


Kommentarer
Postat av: Anja

aww gumman saknar dig så sjukt mycket och dina ord fick mig att gråta. Det va inte ditt fel det va lika mycket mitt fel. Det behöver inte vara sista gången vi ses bara för att vi börjar på olika skolor, vi har inte pratat så mycket sen det hände men båda vill att det ska bli bra och om vi kämpar så mycket som vi vill det så kommer det att gå!

Jag har alltid tid till att bygga upp våran vänskap och jag tänker låta det ta den tid det tar för vi lever bara en gång och det är inte värt att låta alla minnen bara försvinna i tiden, vi kan klara det här tillsammans för jag saknar dig!

2011-05-07 @ 21:57:15
URL: http://ablogofthoughts.blogg.se/
Postat av: vicky

jag kan säga att jag sknar dom dagar det VAR VI TRE!!!! vi tre tillsammans som hade så fruktansvärt kul, vi som kunde skratta och gråta tillsammans.

Jag vill hitta er tillbaka. <3

2011-05-08 @ 21:20:03
URL: http://viktoriadanielsson.blogg.se/
Postat av: vicky

Jag saknar den tiden det var vi TRE tillsammans. I sjuan var det bara vi som umgicks, ingen kunde komma imellan oss. Och vad hände? jag vet att ni var tajtare än vad vi tre kanske var. Men jag saknar er två tillsammans så sjukt mycket, Vill umgås med er någon dag. Jag saknar att se er två tillsammans tjejer! <3

2011-05-08 @ 21:22:46
URL: http://viktoriadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0