·•Frida•·

Hejsan alla!
Tänkte bara berätta att vid klockan 3 imån så försvinner mitt hår!! Ska nog bara ta bort det slitna och säga att han ska behålla längden, annars får jag väl inge hår kvar på huvudet! Blir nog super skulle jag tro. Har ju faktiskt inte klippt mig på över ett år.
Men ska ju även färga mitt hår imån! Spännande har ju tänkt på väldigt länge att jag ska ha "askblont" men då sa Arne min frisör att han inte ville färga det för han visste hur jag skulle reagera (dåligt asså) Så ska prata med han imån och se hur han tycker och så. Vill iallafall ha som Isabella Strömberg bloggaren som ni kanske känner till? Hon har så grymt snyggt hår! Avis brud här!
Tror iallafall Arne fixar det prima! och färgen är jag lite nervös över men men det är ju bara hår? ;)

Såhär vill jag iallafall ha det!:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0