·•Frida•·

Hallo!
Skolan har börjat och det betyder dålig bloggning av oss, nu är det bara 88dagar kvar av högstadiet! Det känns helt sjukt och såklart skit tråkigt! Har ju faktiskt gått på Bjursåsskolan i 9år nu, och efter sommarlovet ska man till en helt ny skola och till helt nya personer. Det kommer ju också bli att man inte träffar sina gamla vänner eftersom vissa flyttar och går långt bort härifrån, tråkigt men sant! Jag hoppas iallafall att jag kommer trivas där jag ska gå och att jag kommer ha 3år i glädje!

2008-2009 7:an!

13-14år?


Sötisar!


Småttingar!

2009-2010 8:an!

Yey, fjortizzz! 14-15år´?



fjortis klass...

2010-2011 9:an!

16år!





Min fina klass :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0