·•Frida•·



Det måste helt klart vara dansen! Dans har jag hållit på i ca 1år och kanske 4månader. Tycker det verkligen är skit kul och något jag inte skulle klara mig utan! Har gått på ca 3 olika danser, den första terminen så börja jag med Jazz/Show och kanske inte var precis min grej! Andra terminen så valde jag att gå Show/Jazz/Street vilket var mycket roligare än bara Jazz/Show, för i den dansen jag gick i andra terminen var det mer Street rörelser! Terminen jag går nu är Ragga och det är nog det roligaste jag testat! Är något som jag trivs med och något jag verkligen älskar!

Ja så jag går på Ragga på RG-dansskola som ligger i Falun. En termin håller på 12gånger och vi är inne på kursgången 9 tror jag? Sen när man gått alla 12gångerna har man en uppvisning på folketshus i Falun, vilket är väldigt kul!

Dans är något jag kommer hålla på med så länge jag kan och brinner för det! För det är något jag verkligen är glad över att jag börja med. Tycker alla ska testa på dans istället för att säga att det är omöjligt! Alla kan dansa och man gör det på sitt sätt! Så släpp loss rytmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0