·•Frida•·


Namn: Anna Frida Nordness
Piercingar: Yes, i öronen och i naveln!
Tatueringar: Nope
Längd: ca: 163
Skostorlek: 37
Hårfärg: Mörk blond men en grymt lång utväxt
Fräknar: Nej
Motto: Hmm..?

Kär? Kanske, kanske inte
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, eller jag vet inte 
Tycker du att du är attraktiv? Hehe..
Röker du? Nope
Vilket schampo använder du? Olika
Vilken parfym använder du? Har en massa, så lite olika
Vad är du rädd för?  SPINDLAR!
Gillar du att tvätta? Kan inte tvätta..
Gillar du berg- och dalbanor? Älskar!!

Senaste...
Filmen du hyrde?  Var ett bra tag en så vet inte
Filmen du köpte? Ingen aning
Låten du hörde:  William Fitzsimmons - They'll never take the good year
Låten du laddade ner?  hm? vet inte 
Personen du ringde?
Ida skulle jag tro 
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Big Brother
Person du tänkte på? jadu..


Favorit...
Låt: LMFAO - Party rock anthem
Sak att göra: Dansa, vara med vänner 
Sport:
Dans
Dryck: Cola
Kläder: Leggins
Film: Har en massa!
Bil: BMW!
Serie: Desperate Housewives

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja det har jag
Gråtit över en flicka? Yes
Ljugit för någon? Ja tyvärr
Varit i slagsmål? Nej tror jag då inte
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Aah det har jag

Antal...
Gånger du varit kär? Vet inte riktigt! 
Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger.  
Hjärtan brustet på grund av dig?
Har nog hänt, vet inte hur många gånger 
Tjejer du kysst? haha
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Går fortfarande i grundskolan 
Gånger ditt namn varit med i tidningen?
Vet inte

Senaste...
Boken du läste? Kommer inte ihåg
Personen du fick e-mail av? FaceBook
Personen du fick brev av? oj, länge sen!
Personen du fick sms av? Andreas
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår  
Saken du köpte?
Kommer inte ihåg 

Blandat...
Vad har du gjort idag?  Vart i skolan osv.. 
Brukar du svära mycket?
Händer rätt ofta
När stiger du upp på morgonen? tio i 7 
Vad har du på dig?
Brallor, linne, tröja och underkläder
Vad ska du göra ikväll? Kika på tv skulle jag tro
Vad är du allergisk mot? Olika saker
Var har du ont? Ingen stans
Använder du hårspray? Yesbox

Kan du stå på händer?  Var ett tag sen så vet inte nu
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström 
Salt eller socker?  Socker
Gillar du ketchup? Nej, eller det beror på vad
Är du glad nu? Jorå
Var du glad igår? Till och från 
Vad dansar du till?
Musik ;)

Stockholm är...? Underbart!
Göteborg är... ? En stad ;) haha länge sen jag var där
Kan du sjunga? Alla kan sjunga, men bra kan jag då inte
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka?
U.S.A, ett soligt land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0