·•Frida•·



28 januari 1995, 21minuter över 12 föddes en brud på falun BB. Och då var det min tur att komma till världen och slå upp mina ögon och jag fick namnet Anna Frida Nordness var en ganska stor bebis!
Jag bor i Bjursås som jag gjort hela mitt liv, fast dock har jag flyttat runt här i lilla Bjursås. Uppvuxen med både med min mamma och pappa och min äldre syster Sandra!

Just nu är jag 16år och går sista året på Bjursåsskolan som ligger i mitten av Bjursås, där jag trivs super bra! Ca 1km från skolan har jag mitt hus där hela min familj bor. Har även en hund som heter Eddie så vi är 5familjemedlemmar. Va mer kan man skriva om?

Min hobby är att dansa och träffa vänner. Dansar "Ragga Dancehall" inne i Falun och tycker det är skit kul! 
Som person är jag nog en ganska glad tjej och rätt så pratglad,hehe! Fast har även stunder jag kan vara jävligt grinig (men vem är inte så ibland?) men för det mest är jag glad! :D Tycker även det är skit kul att träffa nya människor!

Nu vet jag faktiskt inte vad mer jag kan skiva om?


This is me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0